1. ویژگی هایی را که در یک داماد می خواهید در نظر بگیرید: قبل از اینکه از کسی بپرسید، به ویژگی هایی که در یک داماد می خواهید فکر کنید. آیا کسی را می خواهید که مسئولیت پذیر، قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد؟ آیا کسی را می‌خواهید که سرگرم‌کننده و صمیمی باشد یا فردی که محتاط‌تر و آرام‌تر باشد؟ فهرستی از ویژگی هایی که می خواهید در یک داماد تهیه کنید تا به تصمیم گیری شما کمک کند.
  2. در مورد گروه دوستان خود فکر کنید: با در نظر گرفتن افرادی که از قبل با آنها نزدیک هستید شروع کنید. آیا دوستانی هستند که برای مدت طولانی می شناسید، به آنها اعتماد دارید و می دانید که در روز عروسی شما در کنار شما خواهند بود؟ اینها کاندیداهای خوبی هستند که ابتدا باید بپرسید.
  3. از پرسیدن از کسی که با او خیلی صمیمی نیستید نترسید: فقط به این دلیل که ممکن است با کسی بهترین دوست نباشید به این معنی نیست که او داماد خوبی نخواهد بود. اگر همیشه با کسی کنار آمده اید و او ویژگی های مورد نظر شما را دارد، از پرسیدن او نترسید.
  4. از کسی که شهرت خوبی دارد بپرسید: در مورد پسرهایی که می‌خواهید بپرسید تحقیق کنید. از دوستان مشترک یا اعضای خانواده در مورد شخصیت و شهرت آنها بپرسید. می‌خواهید مطمئن شوید که مردانی را انتخاب می‌کنید که محترم و قابل اعتماد باشند.
  5. تدارکات را در نظر بگیرید: مطمئن شوید که پسرانی که از آنها می‌خواهید در همان منطقه زندگی می‌کنند یا مایلند برای عروسی شما سفر کنند. همچنین می‌خواهید درباره برنامه‌های آنها فکر کنید و مطمئن شوید که در تاریخ عروسی شما در دسترس هستند.
  6. به اندازه جشن عروسی خود توجه داشته باشید: از تعداد زیادی از پسرها نپرسید، زیرا این امر می‌تواند یک جشن عروسی بزرگ و بی نظیر ایجاد کند. 2-4 داماد در هر طرف را هدف بگیرید.
  7. به پسرهایی که می‌خواهید احترام بگذارید: به یاد داشته باشید که درخواست از کسی که داماد شما شود، درخواست بزرگی است، بنابراین به زمان و تصمیم او احترام بگذارید. اگر گفتند نه، آن را شخصی نگیرید و ادامه دهید.
  8. سبک عروسی خود را در نظر بگیرید: به سبک عروسی خود و نقشی که می خواهید دامادهایتان ایفا کنند فکر کنید. اگر عروسی رسمی دارید، ممکن است بخواهید مردانی را انتخاب کنید که لباس پوشیده تر و رسمی تر باشند. اگر عروسی معمولی دارید، ممکن است بخواهید مردانی را انتخاب کنید که آرام تر و آرام تر باشند.
  9. از کسی بپرسید که برای جشن عروسی شما مناسب است: به شخصیت پسرهایی که می‌خواهید بپرسید و اینکه چگونه با بقیه جشن عروسی شما هماهنگ می‌شوند فکر کنید. شما می خواهید پسرانی را انتخاب کنید که با سایر دامادها و ساقدوش های شما کنار بیایند.
  10. توقعات خود را واضح بیان کنید: اطمینان حاصل کنید که انتظارات خود را به وضوح با افرادی که از آنها می‌پرسید در میان بگذارید. به آنها اطلاع دهید که در روز عروسی و در روز عروسی شما چه انتظاری از آنها می رود.
  11. از کسی بپرسید که نماینده خوبی برای شما باشد: در مورد ویژگی هایی که می خواهید توسط دامادهایتان نمایندگی کنید فکر کنید. آیا کسی را می خواهید که برونگرا و اجتماعی باشد یا فردی که محتاط تر و درونگراتر باشد؟ فردی را انتخاب کنید که نماینده خوبی از شما و شخصیت شما باشد.
  12. پیامدهای درازمدت را در نظر بگیرید: به پیامدهای بلند مدت درخواست از شخصی که داماد شما شود فکر کنید. آیا حاضرید اگر روزی ازدواج کنند در جشن عروسی آنها شرکت کنید؟
  13. روشن فکر باشید: در افکار خود خیلی سفت و سخت نباشید. نسبت به شخصیت ها و پیشینه های مختلف ذهنی باز داشته باشید. شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است شما را شگفت زده کند و به یک داماد بزرگ تبدیل شود.
  14. از کسی بپرسید که برای نامزد شما مناسب باشد: به شخصیت نامزدتان فکر کنید و اینکه او چه چیزی را در داماد دوست دارد. فردی را انتخاب کنید که با آنها کنار بیاید و برای شخصیت آنها مناسب باشد.
  15. جنبه های تدارکاتی پرسیدن را در نظر بگیرید: به تدارکات این فکر کنید که از شخصی بخواهید داماد شما شود. آیا شخصاً، از طریق تلفن یا از طریق ایمیل سؤال خواهید کرد؟ مطمئن شوید که روشی را انتخاب کرده‌اید که برای شخصی که می‌خواهید مناسب و محترمانه باشد.
  16. برای پاسخ دادن به سؤالات آماده باشید: برای پاسخ دادن به سؤالاتی که ممکن است از بچه‌ها بپرسید آماده باشید. در مورد انتظارات خود و آنچه که داماد بودن مستلزم آن است صادق و صریح باشید.
  17. از کسی بپرسید که برای تم عروسی شما مناسب است: به موضوع عروسی و سبک جشن عروسی خود را مشخص کنید. مردانی را انتخاب کنید که با زیبایی شناسی کلی عروسی شما مطابقت داشته باشند.
  18. تعهد زمانی را در نظر بگیرید: مطمئن شوید که پسرانی که از آنها می‌خواهید حاضرند در جشن عروسی شما شرکت کنند. داماد بودن مستلزم تعهد زمانی قابل توجهی است، بنابراین مطمئن شوید که آنها مایل و قادر به انجام این تعهد هستند.
  19. به تصمیم آنها احترام بگذارید: به یاد داشته باشید که درخواست از کسی که داماد شما شود، درخواست بزرگی است، و اگر او جواب منفی دهد، اشکالی ندارد. به تصمیم آنها احترام بگذارید و ادامه دهید.
  20. از کسی بپرسید که برای خانواده شما مناسب باشد: به خانواده خود و پسرهایی که می خواهید بپرسید فکر کنید. مردانی را انتخاب کنید که با خانواده شما سازگاری داشته باشند و نماینده خوبی از ارزش های خانوادگی شما باشند.
  21. فاصله را در نظر بگیرید: اگر عروسی مقصدی دارید یا جشن عروسی شما برای عروسی شما سفر می‌کند، فاصله و تدارکات را در نظر بگیرید که از پسرانی که دور زندگی می‌کنند بپرسید.
  22. از کسی بپرسید که برای پویایی جشن عروسی شما مناسب باشد: به پویایی جشن عروسی خود و پسرانی که می خواهید بپرسید فکر کنید. مردانی را انتخاب کنید که با پویایی و شخصیت کلی جشن عروسی شما مطابقت داشته باشند.
  23. هزینه را در نظر بگیرید: مطمئن شوید که پسرانی که از آنها می‌خواهید مایلند و می‌توانند برای لباس و سایر هزینه‌های مربوط به حضور در جشن عروسی شما بپردازند.
  24. از کسی بپرسید که برای شخصیت شما مناسب است: به شخصیت خود و پسرانی که می‌خواهید بپرسید فکر کنید. مردانی را انتخاب کنید که مکمل شخصیت شما باشند و برای شما مناسب باشند.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...